dilluns, 25 d’octubre del 2010

Jo tampoc em resigno

Dissabte al matí vaig anar a Granollers a un acte de pre-campanya d'ICV-EUA al Vallès Oriental. Vaig quedar una mica tocada al comprovar com va calant en la gent més propera la desafecció política. Com cada vegada ven mes allò de que la política és bruta i que els polítics tots son iguals. 
Estava intentant escriure en el bloc per rebel·lar-me contra aquest sentiment quan he trobat en el bloc de'n Jordi Manils (el proper alcalde de Montmeló..... jejeje i si no temps al temps) l'article que sota el nom de Jo no em resigno, descriu exactament el meu sentiment. Mireu-lo, és un dels meu blocs amics.
Amb el seu permís he iniciat una campanya (particular) d'enviament massiu de correus a les meves amistats. És la meva manera de no resignar-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada